+(စက္တင္ဘာလ၁၅ရက္-၂၀၁၄၊ေသာင္ရင္းနဂါး)+
ထိုင္း-ျမန္မာနယ္စပ္တာ့ခ္ျပည္နယ္(ခရုိင္)တြင္ထိုင္းအစိုးရမွဖြင့္လွစ္ေပးထားရာ တာ့ခ္၊မဲေဆာက္၊ဖုတ္ဖရစသည့္၃ျမိဳ ့နယ္အနက္မဲေဆာက္ျမိဳပိုင္ရုံးထဲရွိ ့One stop Serv(OSSC)သို ့မဲေဆာက္ေဒသအေျခစိုက္အလုပ္သမားေရး၊ ပညာေရး၊က်န္းမာေရး၊လူမႈေရးရာအလုပ္မ်ားကိုအက်ဳိးေဆာင္ေနၾကသည့္NGOs နွင့္လူထုအေျချပဳ(CBOs)အဖြဲ ့အစည္း၄၃ဖြဲ ့ပါ၀င္ေသာMRPWGကြန္ယက္အဖြဲ ့ၾကီး ကကြင္းဆင္းေလ့လာခဲ့ၾကသည္။
(မဲေဆာက္ျမိဳ ့One stop Service Centreတြင္ျမန္မာေရႊ ့ေျပာင္းလုပ္သားမ်ား အလုပ္သမားလက္မွတ္ျပဳလုပ္ေနၾကပုံ)
အဆိုပါMRPWGကြန္ယက္အဖြဲ ့ၾကီးသည္ယေန ့မနက္ပိုင္းတစ္ပိုင္းလုံးOne stop ServiceCentreေရာက္ပါကမည္သည့္ေမးခြန္းမ်ားေမးျမန္းမည္၊အလုပ္သမား လက္မွတ္သည္အလုပ္ရွင္အမည္ခံမွအစျပဳျပီးမလိုလားအပ္ေသာကုန္က်စရိတ္ ျပသနာ၊ေဒသခံထိုင္းရဲ
အမ်ဳိးမ်ဳိး၏ဖမ္းဆီးေငြေတာင္းရမ္းမႈျပသနာ၊အလုပ္သမား လက္မွတ္လုပ္ျပီးလ်ွင္လည္းဆက္လက္ျပဳလုပ္ရမည့္ပတ္ဟ္ပို ့စာအုပ္ၾကီးျပသနာ၊ ထိုင္းစစ္တပ္လက္မွတ္(ေခါၚ)၁နွစ္စာအလုပ္သမားလက္မွတ္ျပဳလုပ္ေနသည့္ၾကားမွာ ပင္ထ္ိုင္းရပ္ရြာလူၾကီးအခ်ဳိ ့ကသူၾကီးလက္မွတ္၁နွစ္စာဟုဆိုကာမသိနားမလည္ေသာ ျမန္မာေရႊ ့ေျပာင္း
လုပ္သားမ်ားကိုထိုင္းနိုင္ငံသုံးေငြ(၃၀၀-၄၀၀-၅၀၀-၆၀၀)ဘတ္စသည္ျဖင့္နားလွည့္ပါးရုိက္လုပ္ကာေငြေတာင္းခံေနမႈ၊ထိုင္းစစ္တပ္က အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုကသတ္မွတ္ထားေသာနိုင္ငံတကာလူကုန္ကူးမႈနွင့္ အလုပ္သမားအခြင့္အေရးအခ်ဳိးေဖာက္ဆုံးနိုင္ငံအဆင့္TIER-3အဆင့္ကိုအလ်င္အျမန္ေလ်ွာ့က်ေစေရးအတြက္တမဟုတ္ခ်င္းျပဳျပင္ေျပာင္းလဲရာတြင္ ထိုင္းနိုင္ငံရွိေရႊ ့ေျပာင္းလုပ္သားတိုင္းအေထာက္အထားရွိေရးကိုဦးတည္ရာမွာ ကုန္က်စရိတ္မသက္သာျခင္း၊အလုပ္ရွင္အာမခံနွင့္အမည္ခံစနစ္က်န္ရွိေနေသးျခင္း၊ ထိုင္းရဲတို ့၏အေထာက္အထားစစ္ေဆးသလိုလိုနွင့္ေငြေတာင္းရမ္းေနမႈမ်ားကို ထိေရာက္စြာအေရးမယူနိုင္ေသးျခင္းအပါအ၀င္တက္ေရာက္လာၾကသူမ်ားက ေဆြးေနြးျဖစ္ၾကသည္။
ထို ့ေနာက္ၾကိဳတင္ရက္ခ်ိန္းနွင့္အခ်ိန္ခ်ိန္းဆိုမႈအရမြန္းလႊဲ(၂း၃၀)နာရီတြင္ မဲေဆာက္ျမိဳပိုင္ရုံးထဲရွိOne stop Service Centre(OSSC)သို ့ေရာက္ရွိၾကရာ တာ၀န္ခံဦးစီးအရာရွိကိုယ္တိုင္ၾကိဳဆိုျပီးတစ္ေနရာထဲတြင္လုပ္ငန္းအလုံးစုံကို မည္သို ့၀န္ေဆာင္ေပးေနသလဲဆိုတာေလ့လာၾကပါသည္။အလုပ္သမားလက္မွတ္ လာလုပ္ေသာင္ျမန္မာေရႊ ့ေျပာင္းလုပ္သားအခ်ဳိ ့နွင့္လည္းလ်ွပ္တျပက္ စကားေျပာၾကရပါသည္။
(မဲေဆာက္ျမိဳ ့One stop Service Centreတြင္ျမန္မာေရႊ ့ေျပာင္းလုပ္သားမ်ား အလုပ္သမားလက္မွတ္ျပဳလုပ္ေနၾကပုံကို MRPWGကြန္ယက္အဖြဲ ့ကြင္းဆင္းမေလ့လာမွီအၾကိဳညွဴိနႈိင္းေဆြးေနြးၾက)
One stop Service Centre(OSSC) တာ၀န္ခံဦးစီးအရာရွိကိုယ္တိုင္လိုက္လဲရွင္းျပျပီးMRPWGအဖြဲ ့၀င္တို ့က ေမးခြန္းမ်ားေမးျမန္းၾကပါသည္။
;ျပီးေသာ္OSSCရုံးတာ၀န္ခံဦးစီးအရာရွိနွင့္အမွတ္တရစုေပါင္းဓါတ္ပုံရုိက္ကာ ကြင္းဆင္းေလ့လာျခင္းကိုျပီးဆုံးခဲ့ပါသည္။ မဲေဆာက္ေဒသအေျခစိုက္MRPWGကြန္ယက္အဖြဲ ့ၾကီးသည္ယေန ့ေဆြးေနြးခ်က္အခ်ဳိ ့နွင့္ ေလ့လာေတြ ့ရွိ
ခ်က္အခ်ဳိ ့ကိုလက္ကမ္းေၾကာ္ျငာတစ္ခုျပဳလုပ္ကာျမန္မာေရႊ ့ေျပာင္းလုပ္သားမ်ားအၾကားျဖန္ ့ေ၀ရန္ အစီအစဥ္ရွိေၾကာင္းသိရသည္။.
(OSSCရုံးတာ၀န္ခံဦးစီးအရာရွိနွင့္
MPPWGကြင္းဆင္းေလ့လာေရးအဖြဲ ့
အမွတ္တရစုေပါင္းဓါတ္ပုံရုိက္ၾက)
ထိုင္း-ျမန္မာနယ္စပ္တာ့ခ္ျပည္နယ္(ခရုိင္)တြင္ထိုင္းအစိုးရမွဖြင့္လွစ္ေပးထားရာ တာ့ခ္၊မဲေဆာက္၊ဖုတ္ဖရစသည့္၃ျမိဳ ့နယ္အနက္မဲေဆာက္ျမိဳပိုင္ရုံးထဲရွိ ့One stop Serv(OSSC)သို ့မဲေဆာက္ေဒသအေျခစိုက္အလုပ္သမားေရး၊ ပညာေရး၊က်န္းမာေရး၊လူမႈေရးရာအလုပ္မ်ားကိုအက်ဳိးေဆာင္ေနၾကသည့္NGOs နွင့္လူထုအေျချပဳ(CBOs)အဖြဲ ့အစည္း၄၃ဖြဲ ့ပါ၀င္ေသာMRPWGကြန္ယက္အဖြဲ ့ၾကီး ကကြင္းဆင္းေလ့လာခဲ့ၾကသည္။
(မဲေဆာက္ျမိဳ ့One stop Service Centreတြင္ျမန္မာေရႊ ့ေျပာင္းလုပ္သားမ်ား အလုပ္သမားလက္မွတ္ျပဳလုပ္ေနၾကပုံ)
အဆိုပါMRPWGကြန္ယက္အဖြဲ ့ၾကီးသည္ယေန ့မနက္ပိုင္းတစ္ပိုင္းလုံးOne stop ServiceCentreေရာက္ပါကမည္သည့္ေမးခြန္းမ်ားေမးျမန္းမည္၊အလုပ္သမား လက္မွတ္သည္အလုပ္ရွင္အမည္ခံမွအစျပဳျပီးမလိုလားအပ္ေသာကုန္က်စရိတ္ ျပသနာ၊ေဒသခံထိုင္းရဲ
အမ်ဳိးမ်ဳိး၏ဖမ္းဆီးေငြေတာင္းရမ္းမႈျပသနာ၊အလုပ္သမား လက္မွတ္လုပ္ျပီးလ်ွင္လည္းဆက္လက္ျပဳလုပ္ရမည့္ပတ္ဟ္ပို ့စာအုပ္ၾကီးျပသနာ၊ ထိုင္းစစ္တပ္လက္မွတ္(ေခါၚ)၁နွစ္စာအလုပ္သမားလက္မွတ္ျပဳလုပ္ေနသည့္ၾကားမွာ ပင္ထ္ိုင္းရပ္ရြာလူၾကီးအခ်ဳိ ့ကသူၾကီးလက္မွတ္၁နွစ္စာဟုဆိုကာမသိနားမလည္ေသာ ျမန္မာေရႊ ့ေျပာင္း
လုပ္သားမ်ားကိုထိုင္းနိုင္ငံသုံးေငြ(၃၀၀-၄၀၀-၅၀၀-၆၀၀)ဘတ္စသည္ျဖင့္နားလွည့္ပါးရုိက္လုပ္ကာေငြေတာင္းခံေနမႈ၊ထိုင္းစစ္တပ္က အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုကသတ္မွတ္ထားေသာနိုင္ငံတကာလူကုန္ကူးမႈနွင့္ အလုပ္သမားအခြင့္အေရးအခ်ဳိးေဖာက္ဆုံးနိုင္ငံအဆင့္TIER-3အဆင့္ကိုအလ်င္အျမန္ေလ်ွာ့က်ေစေရးအတြက္တမဟုတ္ခ်င္းျပဳျပင္ေျပာင္းလဲရာတြင္ ထိုင္းနိုင္ငံရွိေရႊ ့ေျပာင္းလုပ္သားတိုင္းအေထာက္အထားရွိေရးကိုဦးတည္ရာမွာ ကုန္က်စရိတ္မသက္သာျခင္း၊အလုပ္ရွင္အာမခံနွင့္အမည္ခံစနစ္က်န္ရွိေနေသးျခင္း၊ ထိုင္းရဲတို ့၏အေထာက္အထားစစ္ေဆးသလိုလိုနွင့္ေငြေတာင္းရမ္းေနမႈမ်ားကို ထိေရာက္စြာအေရးမယူနိုင္ေသးျခင္းအပါအ၀င္တက္ေရာက္လာၾကသူမ်ားက ေဆြးေနြးျဖစ္ၾကသည္။
ထို ့ေနာက္ၾကိဳတင္ရက္ခ်ိန္းနွင့္အခ်ိန္ခ်ိန္းဆိုမႈအရမြန္းလႊဲ(၂း၃၀)နာရီတြင္ မဲေဆာက္ျမိဳပိုင္ရုံးထဲရွိOne stop Service Centre(OSSC)သို ့ေရာက္ရွိၾကရာ တာ၀န္ခံဦးစီးအရာရွိကိုယ္တိုင္ၾကိဳဆိုျပီးတစ္ေနရာထဲတြင္လုပ္ငန္းအလုံးစုံကို မည္သို ့၀န္ေဆာင္ေပးေနသလဲဆိုတာေလ့လာၾကပါသည္။အလုပ္သမားလက္မွတ္ လာလုပ္ေသာင္ျမန္မာေရႊ ့ေျပာင္းလုပ္သားအခ်ဳိ ့နွင့္လည္းလ်ွပ္တျပက္ စကားေျပာၾကရပါသည္။
(မဲေဆာက္ျမိဳ ့One stop Service Centreတြင္ျမန္မာေရႊ ့ေျပာင္းလုပ္သားမ်ား အလုပ္သမားလက္မွတ္ျပဳလုပ္ေနၾကပုံကို MRPWGကြန္ယက္အဖြဲ ့ကြင္းဆင္းမေလ့လာမွီအၾကိဳညွဴိနႈိင္းေဆြးေနြးၾက)
One stop Service Centre(OSSC) တာ၀န္ခံဦးစီးအရာရွိကိုယ္တိုင္လိုက္လဲရွင္းျပျပီးMRPWGအဖြဲ ့၀င္တို ့က ေမးခြန္းမ်ားေမးျမန္းၾကပါသည္။
;ျပီးေသာ္OSSCရုံးတာ၀န္ခံဦးစီးအရာရွိနွင့္အမွတ္တရစုေပါင္းဓါတ္ပုံရုိက္ကာ ကြင္းဆင္းေလ့လာျခင္းကိုျပီးဆုံးခဲ့ပါသည္။ မဲေဆာက္ေဒသအေျခစိုက္MRPWGကြန္ယက္အဖြဲ ့ၾကီးသည္ယေန ့ေဆြးေနြးခ်က္အခ်ဳိ ့နွင့္ ေလ့လာေတြ ့ရွိ
ခ်က္အခ်ဳိ ့ကိုလက္ကမ္းေၾကာ္ျငာတစ္ခုျပဳလုပ္ကာျမန္မာေရႊ ့ေျပာင္းလုပ္သားမ်ားအၾကားျဖန္ ့ေ၀ရန္ အစီအစဥ္ရွိေၾကာင္းသိရသည္။.
No comments:
Post a Comment