ဒီေနယာမွာ ပရိသတ္ကို အျမင္ရွင္းေအာင္ မိတ္ဆက္ေပးဦးမွ သင့္ေတာ္ေပလိမ့္မည္။ ထိုသူ ႏွစ္ဦးသည္ ငယ္စဥ္ဘ၀ထဲက ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္း၌ တဆရာတည္းသင္ ၊တစ္ေက်ာင္းထဲထြက္ၾကေပမယ့္ ေနထုိင္၀တ္ဆင္ပံုမ်ားက ေတြ႔ျမင္သူတုိင္း စိတ္၀င္စားဖြယ္ရာ ေကာင္းလွေပ၏။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သံသိပၸရွင္ရေသ့သည္ ဆံပင္မုတ္ဆိတ္တို႔ ပယ္ရွားလ်က္ အညိဳေရာင္သကၤန္းနဲ႔ ေဒါက္ခ်ာကို ေဆာင္းတယ္။ ခြဲ၀င္ေတာင္း ႏွစ္လံုးကို ဦးပဲ့ ဆုိင္းထမ္းျပဳၿပီး ေျကးစည္ေခါက္၍ အလွဴခံ ထြက္ေလ့ရွိတယ္။ ဇဋိလ သူေတာ္ကမူ ေရာင္ထံုးတပ္ မုတ္ဆိတ္ေမႊး ပသိုင္းေမႊး အရွည္ထားတယ္။ ၀တ္ျဖဴစဥ္ၾကယ္ ၀တ္တယ္။ ေငြဖလားနဲ႔ အလွဴခံထြက္တယ္။ ေလာကီအတတ္ပညာကို ၄င္းတို႔ႏွစ္ဦးစလံုး အထုိက္အေလ်ာက္ တတ္ေျမာက္ၾကတယ္။
ကၽြန္ုပ္သည္ ၄င္းတို႔ႏွစ္ဦးနဲ႔ ခင္မင္ရင္းႏွီးသူမို႔ ေက်ာင္းေတာ္ဆီသို႔ မၾကာမၾကာ သြားေရာက္လည္ ္ပတ္္ေလ့ရွိတယ္။ ကၽြန္ုပ္သြားတုိင္း အသိပညာ အတတ္ပညာတစ္ခုခုကိုေတာ့ ရခဲ့ပါတယ္။ ဒီတေခါက္ က်နု္ပ္ေရာက္သြားခ်ိန္မွာေတာ့ သူတို႔ ႏွစ္ဦးရဲ႕ ေဆြးေႏြးခန္းဟာ လူေတြအတြက္ လြန္စြာမွ တန္ဘိုးႀကီးတဲ့ သခၤန္းစာေတြမို႔ ေရေႏြးက်ဳိ အျမည္းလုပ္ေပးရံုကလြဲလို႔ ဘာတခုမွ ေမးျမန္းစူး စမ္း္ျခင္း မလုပ္ပဲ၊ ရင္ထဲမွာ လုိက္နာမွတ္သား ေနမိေတာ့၏။
`ေဟ့.. ဇဋိလသူေတာ္ ေမာင္ရင္ တေလာက ၿမိဳ႕ေပၚက ရိပ္သာတခုမွာ ၀ိပႆနာ တရားစခန္း တလ သြား၀င္တယ္ဆို၊ ထူးရွားတဲ့ တရားေရေအး အၿမိဳက္ေဆးေလး ရခဲ့ရင္ ဂီလာန က်ဳပ္ကိုလဲ တုိက္ေကၽြးပါဦးဗ်ာ။ က်ဳပ္မွာ တဏွာကြန္ယက္က ဘယ္ေတာ့မ်ားမွ လြတ္ေျမာက္မယ္မဆိုနိုင္ပါဘူးဗ်ာ။´
`က်ဳပ္ကို ဒီလိုေတာ့ မၾကည္စားလုိက္ပါနဲ႔ ေမာင္ရေသ့ရာ။ ပဋိစၥ သမုပၸရဲ႕ စာသားေတြကို ေမာင္ရင္ေကာ က်ဳပ္တို႔ပါ အလြတ္ျပန္နုိင္ပါတယ္။ အက်င့္သီလကိုသာ တိက်ေအာင္ မလိုက္နာနုိင္ၾကတာ မဟုတ္လား။ အခု က်ဳပ္ သြားတယ္ဆိုတာကလည္း အခုလို မိုးႏွင္းေတြ တစိမ့္စိမ့္ ရြာသြန္းေနတဲ့ ရာသီမွာ က်ဳပ္ရဲ႕ စိတ္ေတြဟာ ဂနာမၿငိမ္ပဲ၊ ေန႔ေရာ ညပါ ဟိုေရာက္ ဒီေရာက္နဲ႔ ေမ်ာက္ ငါးပိကိုင္မိသလို မေနနုိင္ မထိုင္နုိင္ ျဖစ္ေနတာမို႔ ဒီေရာဂါႀကီးေေပ်ာက္သြားေအာင္ တရားစခန္းမွာ သြားကုသတယ္လို႔ ၀န္ခံပါတယ္ဗ်ာ၊´
`သာဓုပါ ေမာင္ရင္ ဇဋိလရယ္ မွန္ေသာစကားဟာ သစၥာထုိက္ပါတယ္ေလ၊ ၀ိပႆနာတရားစခန္းက ရဟန္းေတာ္ေတြဟာ ေယာ ဂီသူေတာ္စဥ္ေတြအတြက္ သိလြယ္ တတ္လြယ္ နားလည္လြယ္ေအာင္ ဥပမာ အမ်ဳိးမ်ဳိး သာဓက အဖံုဖံု က်မ္းဂန္ ေပါင္းစံု အေထာက္အထားနဲ႔ သင္ၾကားပို႔ခ်ေနရွာတယ္ဗ်ာ။´
`ဒီေနရာမွာ ေမာင္ရင္တို႔လို ေ၀ဒနာသည္ေတြလဲရွိ၊ တကယ္တမ္း တရားဓမၼကို ႏွစ္သက္လိုလားလို႔ လုိက္စားသူလဲရွိ၊ အထိုက္အေလွ်ာက္ ေသာက ၿငိမ္းခ်မ္းလို႔ ျပည့္စံုလို႔ သြားၾကသူလဲရွိ ၾကမွာပဲေလ။ ဘယ္လိုပုဂၢိဳလ္မ်ဳိးပဲ ျဖစ္ျဖစ္ တရားစခန္းေတာ္ႀကီးက ဆ ီးႀကိဳ ဧည့္ခံၿပီး ဆရာေတာ္ သံဃာေတာ္မ်ားက သူေတာ္ေကာင္းတရား ခုနစ္ပါးနဲ႔ ျပည့္စံုေအာင္ေနထိုင္က်င့္သံုးၾကဖို႔ ၀ိပႆနာ ဘာ၀နာ ကမၼဠာန္းကို က်ဳိးစား ပြားမ်ား အားထုတ္ၾကဖို႔ အနိမ့္ဆံုး ကိုယ္က်င့္သီလေတြ ေစာင့္ထိန္းၾကဖို႔၊ ဒုစရိုက္ဆယ္ပါးကို ေရွာင္ရွားၾကဖို႔ ၊စသည္ျဖင့္ လိုခ်င္သူ လိုလားသူေတြ ယူတတ္ၾကေစဖို႔ ၊အသိပညာ အတတ္ပညာေတြ မေမာနုိင္ မပန္းနုိင္ သင္ၾကားေပးေ၀ ဆံုးမေနမွာပဲ။ ေယာဂီသူေတာ္စဥ္အေပါင္းကလဲ မ်က္လႊာကေလးေတြခ်၊ လက္အုပ္ကေလးေတြခ်ီ ၊တင္ပ မွန္ပေပါင္း ေျမာက္မ်ားစြာနဲ႔ အာမခံခ်က္ေတြ ေဖာေဖာသီသီ ေပးေနၾကမွာပဲ၊ ေအး…တရားစခန္းက ထြက္လို႔ အိမ္ျပန္မယ္လို႔ သတိ၀င္လိုက္တာနဲ႔ တရားစခန္းမွာ အတင္းအဓမၼ ထိန္းခ်ဳပ္ ဖံုးဖိထားတဲ့ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ၊ မာန၊ ဒိဌိ၊ ၀ိစိကိစၥ၊ ကိေလသာ တဏွာေတြက လြတ္လပ္ေရးရ ေအာင္ပြဲခံသလို လူတခ်ဳိ႕ရဲ႕ ရင္ထဲမွာ ပြတ္ေလာညံ ပလူျပန္ေနေတာ့တာပဲ။ သို႔ေပမယ့္ ထိုသူေတြဟာ တရားစခန္းက ျပန္ခဲ့တာပဲဆိုၿပီး အိေၿႏၵိႀကီးနဲ႔ မာန္ထုပ္ ဟန္လုပ္ေနရင္ တရားစခန္းက ဆရာေတြကိုလဲ လိမ္ညာတယ္။ ကိုယ္ကိုယ္ကိုယ္လဲ လိမ္ညာတယ္။ အဲဒီေတာ့ ေမာင္ရင္သူေတာ္ ဇဋိလကေကာ ဘယ္လိုလိမ္ညာခဲ့တယ္ဆိုတာ ေျပာျပနုိင္မလား။
`ေမာင္ရေသ့ေရ က်ဳပ္ကို ေသေအာင္ေျပာသတ္လုိက္ေတာ့ က်ဳပ္ကေတာ့ တရားစခန္းမွာတည္းက ဆရာသမားေတြကိုလဲ လိမ္ညာတယ္။ လိမ္ညာျခင္းေျမာက္တာက ဒီလိုေလ တရားျပ ဆရာေတာ္ေတြက အလံုးစံုေသာ ေကာင္းက်ဳိးခ်မ္းသာ ေဒသနာေတြ ေဟာၾကားေပးၿပီး အပၸာေဒန သမၻာေဒထ၊ မေမ့မေလ်ာ့ေသာ သတိေလးေတြနဲ႔ မွတ္သားေနထိုင္ၾကတဲ့ က်ဳပ္ အမၼတန္ ျမတ္နိုးေနတဲ့ သမထစ်န္ကို ၀င္စားေနလိုက္တယ္။ မိမိရဲ႕ ခႏၶာဟာ မၿမဲဘူး။ ျဖစ္ ပ်က္ရွဴလို႔ ဆံုးမေပမယ့္ က်ဳပ္က ဤခႏၶာႀကီး ပ်က္စီးဆံုးရႈံးမွာကို ေၾကာက္ေနတယ္။ တဏွာ ေလာဘေတြကို ပယ္ၾက သတ္ၾကလို႔ ဆံုးမေပမယ့္ တဏွာနဲ႔ ေလာဘကို က်ဳပ္ရင္ထဲက တေနရာမွာ သိမး္ ဆည္းေမြးျမဴထားတယ္။ ထပ္ေျပာရင္ေတာ့ အမ်ားႀကီး ရွိေသးတယ္။ ေမာင္ရေသ့ရ ။ေဟာဟိုက ေမာင္ေက်ာင္းသား ကံသာဦးက က်ဳပ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ကို စင္ျမင့္ေပၚတင္ၿပီး တရားရိပ္ သာက ျပန္လာသူ အေတာ္မ်ားမ်ားကို ေျခဆံုး ေခါင္းဆံုးၾကည့္ၿပီး ေ၀ဖန္ မိေနမွျဖင့္ ငရဲႀကီးေပဦးမယ္။ က်ဳပ္တို႔ရဲ႕ ဘယ္သူကို လိမ္ညာမိသလဲဆိုေသာ္ ေခါင္းစီးေအာက္က ေဆြးေႏြးခန္းကို ဤမွ်နဲ႔ နိဂံုးကမၸ အဆံုးသတ္လုိက္တာေကာင္းပါတယ္။ ေနာက္တပါတ္မွ ေက်ာင္းမေနပဲ ဘြဲ႔ယူေခါင္းစဥ္နဲ႔ ထပ္ေဆြးေႏြးၾကမယ္ ေမာင္ရေသ့ေရတဲ့…။ ။
**ကံသာဦး (ယာေတာေျမ) **
ညိဳ႕မႈိင္း အုပ္စိုင္းေနေသာ ဆံေတာ္ရွင္ က်ဳိက္ထီးရိုးေစတီေတာ္ျမတ္ႀကီး၏ ေတာင္စြယ္ ေတာင္တန္းမ်ားထဲမွ သစ္ခ်ေတာင္ဟု အမည္ရေသာ ေတာင္ရိုးေပၚတြင္ ရေသ့ ေက်ာင္းသခၤန္း တေဆာင္ရွိပါ၏။ ၄င္းေက်ာင္းသခၤန္းတြင္ သံသိပၸရွင္ရေသ့ႏွင့္ ဇာတိလ-ဇဋိလ သူေတာ္တို႔ တရားဓမၼ ေဆြးေႏြးေနၾက၏။
ဒီေနယာမွာ ပရိသတ္ကို အျမင္ရွင္းေအာင္ မိတ္ဆက္ေပးဦးမွ သင့္ေတာ္ေပလိမ့္မည္။ ထိုသူ ႏွစ္ဦးသည္ ငယ္စဥ္ဘ၀ထဲက ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္း၌ တဆရာတည္းသင္ ၊တစ္ေက်ာင္းထဲထြက္ၾကေပမယ့္ ေနထုိင္၀တ္ဆင္ပံုမ်ားက ေတြ႔ျမင္သူတုိင္း စိတ္၀င္စားဖြယ္ရာ ေကာင္းလွေပ၏။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ သံသိပၸရွင္ရေသ့သည္ ဆံပင္မုတ္ဆိတ္တို႔ ပယ္ရွားလ်က္ အညိဳေရာင္သကၤန္းနဲ႔ ေဒါက္ခ်ာကို ေဆာင္းတယ္။ ခြဲ၀င္ေတာင္း ႏွစ္လံုးကို ဦးပဲ့ ဆုိင္းထမ္းျပဳၿပီး ေျကးစည္ေခါက္၍ အလွဴခံ ထြက္ေလ့ရွိတယ္။ ဇဋိလ သူေတာ္ကမူ ေရာင္ထံုးတပ္ မုတ္ဆိတ္ေမႊး ပသိုင္းေမႊး အရွည္ထားတယ္။ ၀တ္ျဖဴစဥ္ၾကယ္ ၀တ္တယ္။ ေငြဖလားနဲ႔ အလွဴခံထြက္တယ္။ ေလာကီအတတ္ပညာကို ၄င္းတို႔ႏွစ္ဦးစလံုး အထုိက္အေလ်ာက္ တတ္ေျမာက္ၾကတယ္။
ကၽြန္ုပ္သည္ ၄င္းတို႔ႏွစ္ဦးနဲ႔ ခင္မင္ရင္းႏွီးသူမို႔ ေက်ာင္းေတာ္ဆီသို႔ မၾကာမၾကာ သြားေရာက္လည္ ္ပတ္္ေလ့ရွိတယ္။ ကၽြန္ုပ္သြားတုိင္း အသိပညာ အတတ္ပညာတစ္ခုခုကိုေတာ့ ရခဲ့ပါတယ္။ ဒီတေခါက္ က်နု္ပ္ေရာက္သြားခ်ိန္မွာေတာ့ သူတို႔ ႏွစ္ဦးရဲ႕ ေဆြးေႏြးခန္းဟာ လူေတြအတြက္ လြန္စြာမွ တန္ဘိုးႀကီးတဲ့ သခၤန္းစာေတြမို႔ ေရေႏြးက်ဳိ အျမည္းလုပ္ေပးရံုကလြဲလို႔ ဘာတခုမွ ေမးျမန္းစူး စမ္း္ျခင္း မလုပ္ပဲ၊ ရင္ထဲမွာ လုိက္နာမွတ္သား ေနမိေတာ့၏။
`ေဟ့.. ဇဋိလသူေတာ္ ေမာင္ရင္ တေလာက ၿမိဳ႕ေပၚက ရိပ္သာတခုမွာ ၀ိပႆနာ တရားစခန္း တလ သြား၀င္တယ္ဆို၊ ထူးရွားတဲ့ တရားေရေအး အၿမိဳက္ေဆးေလး ရခဲ့ရင္ ဂီလာန က်ဳပ္ကိုလဲ တုိက္ေကၽြးပါဦးဗ်ာ။ က်ဳပ္မွာ တဏွာကြန္ယက္က ဘယ္ေတာ့မ်ားမွ လြတ္ေျမာက္မယ္မဆိုနိုင္ပါဘူးဗ်ာ။´
`က်ဳပ္ကို ဒီလိုေတာ့ မၾကည္စားလုိက္ပါနဲ႔ ေမာင္ရေသ့ရာ။ ပဋိစၥ သမုပၸရဲ႕ စာသားေတြကို ေမာင္ရင္ေကာ က်ဳပ္တို႔ပါ အလြတ္ျပန္နုိင္ပါတယ္။ အက်င့္သီလကိုသာ တိက်ေအာင္ မလိုက္နာနုိင္ၾကတာ မဟုတ္လား။ အခု က်ဳပ္ သြားတယ္ဆိုတာကလည္း အခုလို မိုးႏွင္းေတြ တစိမ့္စိမ့္ ရြာသြန္းေနတဲ့ ရာသီမွာ က်ဳပ္ရဲ႕ စိတ္ေတြဟာ ဂနာမၿငိမ္ပဲ၊ ေန႔ေရာ ညပါ ဟိုေရာက္ ဒီေရာက္နဲ႔ ေမ်ာက္ ငါးပိကိုင္မိသလို မေနနုိင္ မထိုင္နုိင္ ျဖစ္ေနတာမို႔ ဒီေရာဂါႀကီးေေပ်ာက္သြားေအာင္ တရားစခန္းမွာ သြားကုသတယ္လို႔ ၀န္ခံပါတယ္ဗ်ာ၊´
`သာဓုပါ ေမာင္ရင္ ဇဋိလရယ္ မွန္ေသာစကားဟာ သစၥာထုိက္ပါတယ္ေလ၊ ၀ိပႆနာတရားစခန္းက ရဟန္းေတာ္ေတြဟာ ေယာ ဂီသူေတာ္စဥ္ေတြအတြက္ သိလြယ္ တတ္လြယ္ နားလည္လြယ္ေအာင္ ဥပမာ အမ်ဳိးမ်ဳိး သာဓက အဖံုဖံု က်မ္းဂန္ ေပါင္းစံု အေထာက္အထားနဲ႔ သင္ၾကားပို႔ခ်ေနရွာတယ္ဗ်ာ။´
`ဒီေနရာမွာ ေမာင္ရင္တို႔လို ေ၀ဒနာသည္ေတြလဲရွိ၊ တကယ္တမ္း တရားဓမၼကို ႏွစ္သက္လိုလားလို႔ လုိက္စားသူလဲရွိ၊ အထိုက္အေလွ်ာက္ ေသာက ၿငိမ္းခ်မ္းလို႔ ျပည့္စံုလို႔ သြားၾကသူလဲရွိ ၾကမွာပဲေလ။ ဘယ္လိုပုဂၢိဳလ္မ်ဳိးပဲ ျဖစ္ျဖစ္ တရားစခန္းေတာ္ႀကီးက ဆ ီးႀကိဳ ဧည့္ခံၿပီး ဆရာေတာ္ သံဃာေတာ္မ်ားက သူေတာ္ေကာင္းတရား ခုနစ္ပါးနဲ႔ ျပည့္စံုေအာင္ေနထိုင္က်င့္သံုးၾကဖို႔ ၀ိပႆနာ ဘာ၀နာ ကမၼဠာန္းကို က်ဳိးစား ပြားမ်ား အားထုတ္ၾကဖို႔ အနိမ့္ဆံုး ကိုယ္က်င့္သီလေတြ ေစာင့္ထိန္းၾကဖို႔၊ ဒုစရိုက္ဆယ္ပါးကို ေရွာင္ရွားၾကဖို႔ ၊စသည္ျဖင့္ လိုခ်င္သူ လိုလားသူေတြ ယူတတ္ၾကေစဖို႔ ၊အသိပညာ အတတ္ပညာေတြ မေမာနုိင္ မပန္းနုိင္ သင္ၾကားေပးေ၀ ဆံုးမေနမွာပဲ။ ေယာဂီသူေတာ္စဥ္အေပါင္းကလဲ မ်က္လႊာကေလးေတြခ်၊ လက္အုပ္ကေလးေတြခ်ီ ၊တင္ပ မွန္ပေပါင္း ေျမာက္မ်ားစြာနဲ႔ အာမခံခ်က္ေတြ ေဖာေဖာသီသီ ေပးေနၾကမွာပဲ၊ ေအး…တရားစခန္းက ထြက္လို႔ အိမ္ျပန္မယ္လို႔ သတိ၀င္လိုက္တာနဲ႔ တရားစခန္းမွာ အတင္းအဓမၼ ထိန္းခ်ဳပ္ ဖံုးဖိထားတဲ့ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ၊ မာန၊ ဒိဌိ၊ ၀ိစိကိစၥ၊ ကိေလသာ တဏွာေတြက လြတ္လပ္ေရးရ ေအာင္ပြဲခံသလို လူတခ်ဳိ႕ရဲ႕ ရင္ထဲမွာ ပြတ္ေလာညံ ပလူျပန္ေနေတာ့တာပဲ။ သို႔ေပမယ့္ ထိုသူေတြဟာ တရားစခန္းက ျပန္ခဲ့တာပဲဆိုၿပီး အိေၿႏၵိႀကီးနဲ႔ မာန္ထုပ္ ဟန္လုပ္ေနရင္ တရားစခန္းက ဆရာေတြကိုလဲ လိမ္ညာတယ္။ ကိုယ္ကိုယ္ကိုယ္လဲ လိမ္ညာတယ္။ အဲဒီေတာ့ ေမာင္ရင္သူေတာ္ ဇဋိလကေကာ ဘယ္လိုလိမ္ညာခဲ့တယ္ဆိုတာ ေျပာျပနုိင္မလား။
`ေမာင္ရေသ့ေရ က်ဳပ္ကို ေသေအာင္ေျပာသတ္လုိက္ေတာ့ က်ဳပ္ကေတာ့ တရားစခန္းမွာတည္းက ဆရာသမားေတြကိုလဲ လိမ္ညာတယ္။ လိမ္ညာျခင္းေျမာက္တာက ဒီလိုေလ တရားျပ ဆရာေတာ္ေတြက အလံုးစံုေသာ ေကာင္းက်ဳိးခ်မ္းသာ ေဒသနာေတြ ေဟာၾကားေပးၿပီး အပၸာေဒန သမၻာေဒထ၊ မေမ့မေလ်ာ့ေသာ သတိေလးေတြနဲ႔ မွတ္သားေနထိုင္ၾကတဲ့ က်ဳပ္ အမၼတန္ ျမတ္နိုးေနတဲ့ သမထစ်န္ကို ၀င္စားေနလိုက္တယ္။ မိမိရဲ႕ ခႏၶာဟာ မၿမဲဘူး။ ျဖစ္ ပ်က္ရွဴလို႔ ဆံုးမေပမယ့္ က်ဳပ္က ဤခႏၶာႀကီး ပ်က္စီးဆံုးရႈံးမွာကို ေၾကာက္ေနတယ္။ တဏွာ ေလာဘေတြကို ပယ္ၾက သတ္ၾကလို႔ ဆံုးမေပမယ့္ တဏွာနဲ႔ ေလာဘကို က်ဳပ္ရင္ထဲက တေနရာမွာ သိမး္ ဆည္းေမြးျမဴထားတယ္။ ထပ္ေျပာရင္ေတာ့ အမ်ားႀကီး ရွိေသးတယ္။ ေမာင္ရေသ့ရ ။ေဟာဟိုက ေမာင္ေက်ာင္းသား ကံသာဦးက က်ဳပ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ကို စင္ျမင့္ေပၚတင္ၿပီး တရားရိပ္ သာက ျပန္လာသူ အေတာ္မ်ားမ်ားကို ေျခဆံုး ေခါင္းဆံုးၾကည့္ၿပီး ေ၀ဖန္ မိေနမွျဖင့္ ငရဲႀကီးေပဦးမယ္။ က်ဳပ္တို႔ရဲ႕ ဘယ္သူကို လိမ္ညာမိသလဲဆိုေသာ္ ေခါင္းစီးေအာက္က ေဆြးေႏြးခန္းကို ဤမွ်နဲ႔ နိဂံုးကမၸ အဆံုးသတ္လုိက္တာေကာင္းပါတယ္။ ေနာက္တပါတ္မွ ေက်ာင္းမေနပဲ ဘြဲ႔ယူေခါင္းစဥ္နဲ႔ ထပ္ေဆြးေႏြးၾကမယ္ ေမာင္ရေသ့ေရတဲ့…။ ။
**ကံသာဦး (ယာေတာေျမ) **
No comments:
Post a Comment