ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ကား စာခ်ဳိး၀ါသနာထံု၏။ ယင္းစာခ်ဳိး၀ါသနာေၾကာင့္ ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားဘိသကဲ့သို႔ ဒုကၡဆင္းရဲျခင္းႏွင့္လည္း ၾကဳံရ၏။ သို႔ေသာ္ ဆရာေတာ္ကား ေလာကဓံကို မမႈ၊ သာသနာ့တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ျခင္းတြင္ ယုတ္ေလ်ာ့ အားေလ်ာ့ျခင္းမရွိပါ။
သာသနာေရး၊ တုိင္းေရးျပည္ေရးတို႔တြင္ အမႈမဲ့ အမွတ္မဲ့မေန။ သူတစ္ပါးတို႔၏ ေကာင္းက်ဳိးဆိုးျပစ္မ်ားကိုလည္း ဆင္ျခင္သံုးသပ္ေလ့ရွိသည္။
ပမာအားျဖင့္ လႊတ္ေတာ္၀န္ႀကီးမ်ားအေၾကာင္း ဆရာေတာ္စာခ်ဳိးပံုကို ေဖာ္ျပလိုပါသည္။
- ပခန္းၿမိဳ႕ စား၊၀န္ရွင္ေတာ္မင္းႀကီးသည္ ေလနာေရာဂါ စြဲကပ္ေနသည္။ အမႈအခင္းမ်ားကို ေကာင္းစြာ မဆံုးျဖတ္နိုင္။
- ေလာင္းရွည္ၿမိဳ႕ စား၀န္ရွင္ေတာ္မင္းႀကီးသည္ ျမင္ကြန္းျမင္းခံုတိုင္အေရးတြင္ ဓားဒဏ္ရာရရွိခဲ့သျဖင့္ ခ်ည့္နဲ႔ေနသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အမႈအခင္းမ်ားကို ေကာင္းစြာ မေဆာင္ရြက္နုိင္။
- ခန္းပတ္ၿမိဳ႕ စား၀န္ရွင္ေတာ္မင္းႀကီးသည္ နားထိုင္းသည္။
- ေရနံေခ်ာင္းၿမိဳ႕ စားမင္းႀကီးတစ္ပါးသာလွ်င္ သန္စြမ္းသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးပိုင္းတြင္ လစ္ဟာမႈမ်ား ရွိလာနိုင္သည္။
ယင္းကို ဆရာေတာ္က…
“ ပခန္းမွာေလ
ေလာင္းရွည္မွာဓားး
ခနး္ပတ္မွာနား
ေရနံတစ္တုိင္ခ်င္းရယ္ႏွင့္
လင္းပါ့မလား…” ဟု စာခ်ဳိးကာ သတိေပးခဲ့ဖူးပါသည္။
ဆရာေတာ္သည္ ကဗ်ာခ်ဳိးစာခ်ဳိးစရာရွိလွ်င္ မွန္သည္ထင္လွ်င္ ဆိတ္ဆိတ္မေနတတ္၊ ေျပာတတ္ေရးတတ္သည္။ သုဓမၼာ ဆရာေတာ္မ်ားကိုပင္ အလြတ္မေပး၊ ေရးစရာရွိလွ်င္ ေရးတတ္လွ၏။
- သက္ပန္းဆရာေတာ္သည္ သုဓမၼာအစည္းအေ၀းမ်ားတြင္ တသမ္းသမ္းတေ၀ေ၀ ေနတတ္သည္။
- လွေထြ ဆရာေတာ္ကား စာေပမတတ္ကၽြမ္းလွ။
- စလင္း ဆရာေတာ္ကာ က်မ္းဂန္တတ္သည္။ စာၾကည့္ပ်င္းသည္။ မူရင္းကို ျပန္မၾကည့္ဘဲ ႏႈတ္လြတ္ဆိုတတ္သည္။
- နႏၵာဘိဓဇဘဲြ႔ေတာ္ရ ပုခန္း ဆရာေတာ္သည္ အေျပာအေဟာေကာင္းသည္။ ပရိသတ္နွင့္ တေသာေသာ ေနတတ္သည္။
- မ႑လာရာမတိုက္ျပည္ဆရာေတာ္သည္ အမႈအခင္းမ်ားကို မစံုစမ္း မေမးျမန္းခင္ကပင္ ေငါက္ငမ္းတတ္သည္။
ယင္းတို႔ကို ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္က…
“ေမာင္သက္ပန္းက သမ္း ေ၀ေ၀
ေမာင္လွေထြမွာ စာေပနတၳိ
ေမာင္စလင္းမွာေတာ့
ပ်င္းလြန္းလို႔ စာမၾကည့္
မင္းနန္မွာ
လူႏွင့္ေႏွာတယ္
ေသာေသာညံ၏” ဟူ၍ စာခ်ဳိးခဲ့ေလသည္။
ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္သည္ ဗန္းေမာ္မွ ျပန္ေရာက္ၿပီးကတည္းက ေနျပည္ေတာ္သို႔ ျပန္၍ မၾကြ၊ စစ္ကိုင္းေျမာက္ဘက္ ပိေတာက္ေခ်ာင္တြင္ သီတင္းသံုးေနေလသည္။ စာေပပို႔ခ် တရားဓမၼႏွင့္ ေမြ႔ေလ်ာ္ေနသည္။ အခ်ိန္ရသည့္အခါမ်ားတြင္ ရတနာထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးကို သြားေရာက္ကန္ေတာ့ေလ့ရွိပါသည္။
ရတနာထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးသည္ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ထက္ သက္ေတာ္၀ါေတာ္ပါ ႀကီးသည္။ စာေပက်မ္းဂန္ အလြန္ႏွံ႔စပ္ကၽြမ္းက်င္သည္။ ၀ိပႆနာ ဥာဏ္အျမင္ ရွင္းၿပီး တရားရေနသည့္ ကိုယ္ေတာ္ႀကီးျဖစ္ပါသည္။ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္က ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္ကို အလြန္ေလးစားၾကည္ညိဳသကဲ့သို႔ ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္ကလည္း ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ကို ခ်စ္ခင္သည္။
ဆရာေတာ္ႀကီး၏ ေက်ာင္း၀င္းအတြင္း မယ္သီလမ်ားလည္း သီတင္းသံုးေနထုိင္သည္။ ဤသည္ကို ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္က မႏွစ္ၿခိဳက္ေပ။ ေက်ာင္း၀င္းအတြင္း ၄င္းတို႔ရႈပ္ေနသည္ဟု ျမင္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဆရာေတာ္က စာခ်ဳိးခဲ့ဖူးေလသည္။
“စိပ္ပုတီးရယ္နဲ႔
ရိပ္မွီးတဲ့ ထြဋ္ေခါင္
ဦးေရႊညိဳ သီလေခ်ာရယ္နဲ႔
ေတာခိုတဲ့ေခ်ာင္”
သီလရွင္တစ္ပါး၏ ေက်ာင္း၀င္းအတြင္းမွ ထိုစာခ်ဳိးကို ရသည္။ ဆရာေတာ္ကို စာခ်ဳိးအား ဆက္သည္။ ဆရာေတာ္က စာခ်ဳိးအား ဖတ္ၿပီး ၿပံဳးေတာ္မူသည္။
ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္၏ ငယ္မည္မွာ ဦးညိဳျဖစ္သည္။
စာခ်ဳိးကို ဖတ္ၿပီးသည္ႏွင့္ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္၏ လက္ခ်က္မွန္း ခ်က္ခ်င္းသိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အနီးရွိ ဦးပဥၥင္းတစ္ပါးကို မိန္႔သည္။
“ဒီစာခ်ဳိးေရးတာ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ပ႑ိတပါပဲ။ ငါ့ကို အျခားပုဂိဳလ္ဆို ဒီလို ဘယ္ေရးရဲပါ့မလဲ။ ငါ့ငယ္နာမည္သံုးရဲတာပဲ ခ်င့္ေတာ့။ ကဲ- ကဲ- ဗနး္ေမာ္ဆရာေတာ္ကို ဆြမ္းစားပင့္ေခ်။”
“တင္ပါ့ ဘုရား”
ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္မွာသည့္အတုိင္း ဦးပဥၥင္းလည္း ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ထံ သြားေရာက္၍ ဆြမ္းစားပင့္သည္။ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္လည္း လုိက္၍ လာသည္။ ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္အား ရိုေသစြာ ကန္ေတာ့သည္။
“ဗန္းေမာ္တို႔ က စာခ်ဳိးတာတယ္ၿပီး ၀ါသနာႀကီးတာကိုး”
“မွန္လွပါ ဘုရား”
“စာခ်ဳိးေကာင္းလို႔ ဗန္းေမာ္ အပို႔ခံရတယ္။ ျပန္ေရာက္ေတာ့လဲ စာခ်ဳိးတုန္းပဲလား”
ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္က ေအးခ်မ္းစြာပင္ ေမးသည္။ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္က မည္သို႔မွ် မေျဖ၊ ၿပံဳး၍သာေနေတာ္ မူသည္။
“ဦးေရႊညိဳ သီလေခ်ာရယ္နဲ႔ ေတာခိုတဲ့ေခ်ာင္ဆိုတာ… သီလရွင္ ေခ်ာေခ်ာကေလးေတြနဲ႔ ေနတယ္လို႔ ဆိုလိုတာလား”
ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္က ေမးသည္။
“တပည့္ေတာ္ ဒီလိုရည္ရြယ္ၿပီး ေရးတာမဟုတ္ပါဘူး ဘုရား”
“ဘယ္လိုရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားလဲကြယ့္၊ ရွင္းလင္း စမ္းပါဦး”
“တပည့္ေတာ္ရဲ႕ ဆိုလိုရင္းက ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးရဲ႕ သီလသိကၡာေတာ္ဟာ အဖုအထစ္အၿငိအစြန္း မရွိပါဘူး။ လံုး၀ေခ်ာေမြ႔ပါတယ္။ စင္းလံုးေခ်ာ ေခ်ာေနပါတယ္လို႔ ဆိုလိုရင္းပါဘုရား”
“သီလရွင္ ေခ်ာေခ်ာကေလးေတြကို ဆိုလိုတာ မဟုတ္ဘူးေပါ့”
“သီလစင္ၾကယ္ေခ်ာေမြ႔တာကို ရည္ညႊန္းလိုရင္းပါဘုရား”
ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္ဘုရားက အသံထြက္ေအာင္ပင္ ရယ္ေတာ္မူသည္။ ေဒါသရိပ္မရွိ။ ေဒါသသံမပါ။
“ေတာ္ပါေတာ့ ဗန္းေမာ္ရယ္၊ မူလဆိုလိုရင္းက ဒီလိုဟုတ္မယ္မထင္ပါဘူး။ ဟဲ- ဟဲ- ဟဲ။ ထ- ထ ဆြမ္းဘုဥ္းေပးၾကရေအာင္”
ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္ဘုရားသည္ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္အေပၚ မည္သို႔မွ် ၿငိဳျငင္ျခင္းမရွိ။ ဆြမ္းအတူ ဘုဥ္းေပးၾကသည္။ ထို႔ေနာက္ တရားဓမၼကို စိတ္၀င္စားစြာ ေဆြးေႏြးေနၾကသည္။ ေနညိဳမွပင္ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္လည္း ပိေတာက္ေခ်ာင္သို႔ ျပန္ၾကြေတာ္မူသည္။ ဆရာေတာ္ကား စာခ်ဳိး ၀ါသနာထံုေတာ္မူစြ။
** ေနဘုန္းေ၀ **
(စာခ်ဳိးအေက်ာ္ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ စြယ္စံုပံုျပင္မ်ားမွ)
**(စာခ်ဳိးအေက်ာ္ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ စြယ္စံုပံုျပင္မ်ား)**
ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ကား စာခ်ဳိး၀ါသနာထံု၏။ ယင္းစာခ်ဳိး၀ါသနာေၾကာင့္ ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားဘိသကဲ့သို႔ ဒုကၡဆင္းရဲျခင္းႏွင့္လည္း ၾကဳံရ၏။ သို႔ေသာ္ ဆရာေတာ္ကား ေလာကဓံကို မမႈ၊ သာသနာ့တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ျခင္းတြင္ ယုတ္ေလ်ာ့ အားေလ်ာ့ျခင္းမရွိပါ။
သာသနာေရး၊ တုိင္းေရးျပည္ေရးတို႔တြင္ အမႈမဲ့ အမွတ္မဲ့မေန။ သူတစ္ပါးတို႔၏ ေကာင္းက်ဳိးဆိုးျပစ္မ်ားကိုလည္း ဆင္ျခင္သံုးသပ္ေလ့ရွိသည္။
ပမာအားျဖင့္ လႊတ္ေတာ္၀န္ႀကီးမ်ားအေၾကာင္း ဆရာေတာ္စာခ်ဳိးပံုကို ေဖာ္ျပလိုပါသည္။
- ပခန္းၿမိဳ႕ စား၊၀န္ရွင္ေတာ္မင္းႀကီးသည္ ေလနာေရာဂါ စြဲကပ္ေနသည္။ အမႈအခင္းမ်ားကို ေကာင္းစြာ မဆံုးျဖတ္နိုင္။
- ေလာင္းရွည္ၿမိဳ႕ စား၀န္ရွင္ေတာ္မင္းႀကီးသည္ ျမင္ကြန္းျမင္းခံုတိုင္အေရးတြင္ ဓားဒဏ္ရာရရွိခဲ့သျဖင့္ ခ်ည့္နဲ႔ေနသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အမႈအခင္းမ်ားကို ေကာင္းစြာ မေဆာင္ရြက္နုိင္။
- ခန္းပတ္ၿမိဳ႕ စား၀န္ရွင္ေတာ္မင္းႀကီးသည္ နားထိုင္းသည္။
- ေရနံေခ်ာင္းၿမိဳ႕ စားမင္းႀကီးတစ္ပါးသာလွ်င္ သန္စြမ္းသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးပိုင္းတြင္ လစ္ဟာမႈမ်ား ရွိလာနိုင္သည္။
ယင္းကို ဆရာေတာ္က…
“ ပခန္းမွာေလ
ေလာင္းရွည္မွာဓားး
ခနး္ပတ္မွာနား
ေရနံတစ္တုိင္ခ်င္းရယ္ႏွင့္
လင္းပါ့မလား…” ဟု စာခ်ဳိးကာ သတိေပးခဲ့ဖူးပါသည္။
ဆရာေတာ္သည္ ကဗ်ာခ်ဳိးစာခ်ဳိးစရာရွိလွ်င္ မွန္သည္ထင္လွ်င္ ဆိတ္ဆိတ္မေနတတ္၊ ေျပာတတ္ေရးတတ္သည္။ သုဓမၼာ ဆရာေတာ္မ်ားကိုပင္ အလြတ္မေပး၊ ေရးစရာရွိလွ်င္ ေရးတတ္လွ၏။
- သက္ပန္းဆရာေတာ္သည္ သုဓမၼာအစည္းအေ၀းမ်ားတြင္ တသမ္းသမ္းတေ၀ေ၀ ေနတတ္သည္။
- လွေထြ ဆရာေတာ္ကား စာေပမတတ္ကၽြမ္းလွ။
- စလင္း ဆရာေတာ္ကာ က်မ္းဂန္တတ္သည္။ စာၾကည့္ပ်င္းသည္။ မူရင္းကို ျပန္မၾကည့္ဘဲ ႏႈတ္လြတ္ဆိုတတ္သည္။
- နႏၵာဘိဓဇဘဲြ႔ေတာ္ရ ပုခန္း ဆရာေတာ္သည္ အေျပာအေဟာေကာင္းသည္။ ပရိသတ္နွင့္ တေသာေသာ ေနတတ္သည္။
- မ႑လာရာမတိုက္ျပည္ဆရာေတာ္သည္ အမႈအခင္းမ်ားကို မစံုစမ္း မေမးျမန္းခင္ကပင္ ေငါက္ငမ္းတတ္သည္။
ယင္းတို႔ကို ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္က…
“ေမာင္သက္ပန္းက သမ္း ေ၀ေ၀
ေမာင္လွေထြမွာ စာေပနတၳိ
ေမာင္စလင္းမွာေတာ့
ပ်င္းလြန္းလို႔ စာမၾကည့္
မင္းနန္မွာ
လူႏွင့္ေႏွာတယ္
ေသာေသာညံ၏” ဟူ၍ စာခ်ဳိးခဲ့ေလသည္။
ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္သည္ ဗန္းေမာ္မွ ျပန္ေရာက္ၿပီးကတည္းက ေနျပည္ေတာ္သို႔ ျပန္၍ မၾကြ၊ စစ္ကိုင္းေျမာက္ဘက္ ပိေတာက္ေခ်ာင္တြင္ သီတင္းသံုးေနေလသည္။ စာေပပို႔ခ် တရားဓမၼႏွင့္ ေမြ႔ေလ်ာ္ေနသည္။ အခ်ိန္ရသည့္အခါမ်ားတြင္ ရတနာထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးကို သြားေရာက္ကန္ေတာ့ေလ့ရွိပါသည္။
ရတနာထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးသည္ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ထက္ သက္ေတာ္၀ါေတာ္ပါ ႀကီးသည္။ စာေပက်မ္းဂန္ အလြန္ႏွံ႔စပ္ကၽြမ္းက်င္သည္။ ၀ိပႆနာ ဥာဏ္အျမင္ ရွင္းၿပီး တရားရေနသည့္ ကိုယ္ေတာ္ႀကီးျဖစ္ပါသည္။ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္က ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္ကို အလြန္ေလးစားၾကည္ညိဳသကဲ့သို႔ ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္ကလည္း ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ကို ခ်စ္ခင္သည္။
ဆရာေတာ္ႀကီး၏ ေက်ာင္း၀င္းအတြင္း မယ္သီလမ်ားလည္း သီတင္းသံုးေနထုိင္သည္။ ဤသည္ကို ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္က မႏွစ္ၿခိဳက္ေပ။ ေက်ာင္း၀င္းအတြင္း ၄င္းတို႔ရႈပ္ေနသည္ဟု ျမင္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဆရာေတာ္က စာခ်ဳိးခဲ့ဖူးေလသည္။
“စိပ္ပုတီးရယ္နဲ႔
ရိပ္မွီးတဲ့ ထြဋ္ေခါင္
ဦးေရႊညိဳ သီလေခ်ာရယ္နဲ႔
ေတာခိုတဲ့ေခ်ာင္”
သီလရွင္တစ္ပါး၏ ေက်ာင္း၀င္းအတြင္းမွ ထိုစာခ်ဳိးကို ရသည္။ ဆရာေတာ္ကို စာခ်ဳိးအား ဆက္သည္။ ဆရာေတာ္က စာခ်ဳိးအား ဖတ္ၿပီး ၿပံဳးေတာ္မူသည္။
ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္၏ ငယ္မည္မွာ ဦးညိဳျဖစ္သည္။
စာခ်ဳိးကို ဖတ္ၿပီးသည္ႏွင့္ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္၏ လက္ခ်က္မွန္း ခ်က္ခ်င္းသိသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အနီးရွိ ဦးပဥၥင္းတစ္ပါးကို မိန္႔သည္။
“ဒီစာခ်ဳိးေရးတာ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ပ႑ိတပါပဲ။ ငါ့ကို အျခားပုဂိဳလ္ဆို ဒီလို ဘယ္ေရးရဲပါ့မလဲ။ ငါ့ငယ္နာမည္သံုးရဲတာပဲ ခ်င့္ေတာ့။ ကဲ- ကဲ- ဗနး္ေမာ္ဆရာေတာ္ကို ဆြမ္းစားပင့္ေခ်။”
“တင္ပါ့ ဘုရား”
ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္မွာသည့္အတုိင္း ဦးပဥၥင္းလည္း ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ထံ သြားေရာက္၍ ဆြမ္းစားပင့္သည္။ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္လည္း လုိက္၍ လာသည္။ ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္အား ရိုေသစြာ ကန္ေတာ့သည္။
“ဗန္းေမာ္တို႔ က စာခ်ဳိးတာတယ္ၿပီး ၀ါသနာႀကီးတာကိုး”
“မွန္လွပါ ဘုရား”
“စာခ်ဳိးေကာင္းလို႔ ဗန္းေမာ္ အပို႔ခံရတယ္။ ျပန္ေရာက္ေတာ့လဲ စာခ်ဳိးတုန္းပဲလား”
ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္က ေအးခ်မ္းစြာပင္ ေမးသည္။ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္က မည္သို႔မွ် မေျဖ၊ ၿပံဳး၍သာေနေတာ္ မူသည္။
“ဦးေရႊညိဳ သီလေခ်ာရယ္နဲ႔ ေတာခိုတဲ့ေခ်ာင္ဆိုတာ… သီလရွင္ ေခ်ာေခ်ာကေလးေတြနဲ႔ ေနတယ္လို႔ ဆိုလိုတာလား”
ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္က ေမးသည္။
“တပည့္ေတာ္ ဒီလိုရည္ရြယ္ၿပီး ေရးတာမဟုတ္ပါဘူး ဘုရား”
“ဘယ္လိုရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားလဲကြယ့္၊ ရွင္းလင္း စမ္းပါဦး”
“တပည့္ေတာ္ရဲ႕ ဆိုလိုရင္းက ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးရဲ႕ သီလသိကၡာေတာ္ဟာ အဖုအထစ္အၿငိအစြန္း မရွိပါဘူး။ လံုး၀ေခ်ာေမြ႔ပါတယ္။ စင္းလံုးေခ်ာ ေခ်ာေနပါတယ္လို႔ ဆိုလိုရင္းပါဘုရား”
“သီလရွင္ ေခ်ာေခ်ာကေလးေတြကို ဆိုလိုတာ မဟုတ္ဘူးေပါ့”
“သီလစင္ၾကယ္ေခ်ာေမြ႔တာကို ရည္ညႊန္းလိုရင္းပါဘုရား”
ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္ဘုရားက အသံထြက္ေအာင္ပင္ ရယ္ေတာ္မူသည္။ ေဒါသရိပ္မရွိ။ ေဒါသသံမပါ။
“ေတာ္ပါေတာ့ ဗန္းေမာ္ရယ္၊ မူလဆိုလိုရင္းက ဒီလိုဟုတ္မယ္မထင္ပါဘူး။ ဟဲ- ဟဲ- ဟဲ။ ထ- ထ ဆြမ္းဘုဥ္းေပးၾကရေအာင္”
ထြဋ္ေခါင္ဆရာေတာ္ဘုရားသည္ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္အေပၚ မည္သို႔မွ် ၿငိဳျငင္ျခင္းမရွိ။ ဆြမ္းအတူ ဘုဥ္းေပးၾကသည္။ ထို႔ေနာက္ တရားဓမၼကို စိတ္၀င္စားစြာ ေဆြးေႏြးေနၾကသည္။ ေနညိဳမွပင္ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္လည္း ပိေတာက္ေခ်ာင္သို႔ ျပန္ၾကြေတာ္မူသည္။ ဆရာေတာ္ကား စာခ်ဳိး ၀ါသနာထံုေတာ္မူစြ။
** ေနဘုန္းေ၀ **
(စာခ်ဳိးအေက်ာ္ ဗန္းေမာ္ဆရာေတာ္ စြယ္စံုပံုျပင္မ်ားမွ)
No comments:
Post a Comment